Wybierz pakiet najlepiej dopasowany do Twojego biznesu!

Jesteś właścicielem małej firmy czy zarządzasz sprzedażą w dużej organizacji?
Dobierz zakres funkcjonalności dostosowany do Twoich potrzeb lub skorzystaj z oferty szytej na miarę.
S
Świetny na test, jeśli działasz
lokalnie
79
69
netto/miesiąc
cena promocyjna do 31.12.2018
Miesięczna maks. liczba leadów (połączeń) ? Taką liczbę rozmów z Klientami będziesz mógł uzyskać w ciągu jednego miesiąca.
40
Liczba konsultantów odbierających telefony ? Wybierz pakiet odpowiadający liczbie handlowców lub konsultantów w Twoim zespole.
2
Liczba obsługiwanych domen ? Maksymalna liczba domen lub subdomen, na których możesz zainstalować widgety.
1
Integracja z Facebook Messenger ? Daj klientom możliwość kontaktu z Tobą przez Messengera – to najpopularniejszy komunikator w Polsce!
Liczba wersji widgetu ? Zmieniaj i personalizuj komunikaty w zależności od np. podstrony, na której znajduje się użytkownik – taka zachęta do kontaktu jest znacznie skuteczniejsza!
2
Pełna możliwość zmiany kolorów i treści ? Kolor i treść widgetu dostosowane do stylu Twojej strony nie tylko wyglądają profesjonalnie, ale także zwiększają liczbę zapytań!
Wybór terminu rozmowy i tryb "nocny" ? Zachęcaj do pozostawienia numeru telefonu gdy Twoja firma jest zamknięta lub ma wolne.
Powiadomienia SMS po rozmowie ? SMS ze spersonalizowanym komunikatem i danymi doradcy wysyłany do Klienta po rozmowie? Nic prostszego!
Pop-up zachęcający do kontaktu ? Okienko pop-up wyświetlane po kliknięciu w przycisk widgetu pozwoli na zamówienie połączenia lub kontakt przez Messengera – z pełną możliwością personalizacji tekstu zachęty!
Dodatkowe komunikaty tekstowe call-to-action ? Wyświetla obok widgetu dymek z komunikatem zachęcającym do kontaktu np. „Zamów połączenie – oddzwonimy w 15 sekund”.
Dodatkowe komunikaty graficzne ? Wyświetla obok przycisku zwracający uwagę internauty dymek graficzny z dodatkowymi korzyściami, np. informacją o darmowej wycenie.
-
Zmiana grafiki ikonki i dodawanie zdjęć w przycisku ? Dodawaj grafiki i zdjęcia do przycisków aby skłonić użytkownika do kontaktu!
-
Dostosowywanie treści SMS ? Spersonalizuj treść SMSa po rozmowie, aby klient Cię zapamiętał.
-
Liczba reguł automatycznego wyzwalacza pop-up ? Dzięki automatycznemu wyzwalaczowi pop-up, zwanym także scoringiem lub segmentacją leadów, możesz wyświetlić okienko pop-up użytkownikowi, który np. planuje opuścić stronę albo potrzebuje więcej informacji o ofercie.
1
Liczba oddziałów/departamentów firmy ? W Twojej firmie jest osobny dział handlowy i biuro obsługi klienta? Daj użytkownikom możliwość wyboru jaką sprawę chcą załatwić.
-
Podpięcie własnego numeru telefonu ? Wybierz jeden stały i dostępny tylko dla Ciebie numer telefonu, z którego system będzie łączyć Ciebie i Klienta.
-
Panel klienta i raporty real-time ? Śledź bieżące efekty i samodzielnie zmieniaj ustawienia aplikacji.
Raporty i powiadomienia o rozmowie ? Wygodnie kontroluj skuteczność dzięki raportom po każdej rozmowie.
Blokada niechcianych połączeń ? Zablokuj niepożądane połączenia od użytkowników, podając ich numery telefonów lub adresy IP.
Integracja z Google Analytics ? Teraz dokładnie sprawdzisz liczbę połączeń i inne statystyki w Google Analytics – dzięki temu w pełni skontrolujesz efekty wszystkich kampanii!
Historia połączeń ? Chcesz porównać skuteczność handlowców i śledzić leady w dłuższym okresie? Nic prostszego!
30 dni
Dodatkowe konta użytkowników ? Załóż dodatkowe konta dla pracowników, aby mogli na bieżąco sprawdzać swoją historię połączeń.
-
Nagrywanie i odsłuch połączeń ? Świetna funkcjonalność gdy chcesz sprawdzić skuteczność Twoich handlowców, oczekiwania klientów lub zadowolenie z obsługi klienta.
-
Obsługa e-mail i wskazówki ekspertów ? Dzięki wsparciu online i przejrzystym samouczkom pokażemy Ci jak optymalnie wykorzystać Contact LEADera.
Konsultacje telefoniczne i wdrożeniowe ? Pomożemy Ci skonfigurować narzędzie w taki sposób, aby zachęcić klientów do kontaktu.
-
Dedykowany Account Manager ? Dedykowany Account Manager zapewni indywidualne wsparcie i dostosowanie aplikacji w 100% do Twoich potrzeb.
-
Dostęp do API/integracja z CRM ? Chcesz zintegrować dane z Contact LEADera ze swoim systemem sprzedażowym? Zapewnimy indywidualne wdrożenie.
-
M
Najlepszy na start dla małych i
średnich firm
219
195
netto/miesiąc
cena promocyjna do 31.12.2018
Miesięczna maks. liczba leadów (połączeń) ? Taką liczbę rozmów z Klientami będziesz mógł uzyskać w ciągu jednego miesiąca.
150
Liczba konsultantów odbierających telefony ? Wybierz pakiet odpowiadający liczbie handlowców lub konsultantów w Twoim zespole.
6
Liczba obsługiwanych domen ? Maksymalna liczba domen lub subdomen, na których możesz zainstalować widgety.
3
Integracja z Facebook Messenger ? Daj klientom możliwość kontaktu z Tobą przez Messengera – to najpopularniejszy komunikator w Polsce!
Liczba wersji widgetu ? Zmieniaj i personalizuj komunikaty w zależności od np. podstrony, na której znajduje się użytkownik – taka zachęta do kontaktu jest znacznie skuteczniejsza!
5
Pełna możliwość zmiany kolorów i treści ? Kolor i treść widgetu dostosowane do stylu Twojej strony nie tylko wyglądają profesjonalnie, ale także zwiększają liczbę zapytań!
Wybór terminu rozmowy i tryb "nocny" ? Zachęcaj do pozostawienia numeru telefonu gdy Twoja firma jest zamknięta lub ma wolne.
Powiadomienia SMS po rozmowie ? SMS ze spersonalizowanym komunikatem i danymi doradcy wysyłany do Klienta po rozmowie? Nic prostszego!
Pop-up zachęcający do kontaktu ? Okienko pop-up wyświetlane po kliknięciu w przycisk widgetu pozwoli na zamówienie połączenia lub kontakt przez Messengera – z pełną możliwością personalizacji tekstu zachęty!
Dodatkowe komunikaty tekstowe call-to-action ? Wyświetla obok widgetu dymek z komunikatem zachęcającym do kontaktu np. „Zamów połączenie – oddzwonimy w 15 sekund”.
Dodatkowe komunikaty graficzne ? Wyświetla obok przycisku zwracający uwagę internauty dymek graficzny z dodatkowymi korzyściami, np. informacją o darmowej wycenie.
Zmiana grafiki ikonki i dodawanie zdjęć w przycisku ? Dodawaj grafiki i zdjęcia do przycisków aby skłonić użytkownika do kontaktu!
Dostosowywanie treści SMS ? Spersonalizuj treść SMSa po rozmowie, aby klient Cię zapamiętał.
Liczba reguł automatycznego wyzwalacza pop-up ? Dzięki automatycznemu wyzwalaczowi pop-up, zwanym także scoringiem lub segmentacją leadów, możesz wyświetlić okienko pop-up użytkownikowi, który np. planuje opuścić stronę albo potrzebuje więcej informacji o ofercie.
5
Liczba oddziałów/departamentów firmy ? W Twojej firmie jest osobny dział handlowy i biuro obsługi klienta? Daj użytkownikom możliwość wyboru jaką sprawę chcą załatwić.
3
Podpięcie własnego numeru telefonu ? Wybierz jeden stały i dostępny tylko dla Ciebie numer telefonu, z którego system będzie łączyć Ciebie i Klienta.
-
Panel klienta i raporty real-time ? Śledź bieżące efekty i samodzielnie zmieniaj ustawienia aplikacji.
Raporty i powiadomienia o rozmowie ? Wygodnie kontroluj skuteczność dzięki raportom po każdej rozmowie.
Blokada niechcianych połączeń ? Zablokuj niepożądane połączenia od użytkowników, podając ich numery telefonów lub adresy IP.
Integracja z Google Analytics ? Teraz dokładnie sprawdzisz liczbę połączeń i inne statystyki w Google Analytics – dzięki temu w pełni skontrolujesz efekty wszystkich kampanii!
Historia połączeń ? Chcesz porównać skuteczność handlowców i śledzić leady w dłuższym okresie? Nic prostszego!
90 dni
Dodatkowe konta użytkowników ? Załóż dodatkowe konta dla pracowników, aby mogli na bieżąco sprawdzać swoją historię połączeń.
3
Nagrywanie i odsłuch połączeń ? Świetna funkcjonalność gdy chcesz sprawdzić skuteczność Twoich handlowców, oczekiwania klientów lub zadowolenie z obsługi klienta.
-
Obsługa e-mail i wskazówki ekspertów ? Dzięki wsparciu online i przejrzystym samouczkom pokażemy Ci jak optymalnie wykorzystać Contact LEADera.
Konsultacje telefoniczne i wdrożeniowe ? Pomożemy Ci skonfigurować narzędzie w taki sposób, aby zachęcić klientów do kontaktu.
Dedykowany Account Manager ? Dedykowany Account Manager zapewni indywidualne wsparcie i dostosowanie aplikacji w 100% do Twoich potrzeb.
-
Dostęp do API/integracja z CRM ? Chcesz zintegrować dane z Contact LEADera ze swoim systemem sprzedażowym? Zapewnimy indywidualne wdrożenie.
-
L
Idealny, gdy kontakt z klientem to
podstawa Twojego biznesu
479
419
netto/miesiąc
cena promocyjna do 31.12.2018
Miesięczna maks. liczba leadów (połączeń) ? Taką liczbę rozmów z Klientami będziesz mógł uzyskać w ciągu jednego miesiąca.
400
Liczba konsultantów odbierających telefony ? Wybierz pakiet odpowiadający liczbie handlowców lub konsultantów w Twoim zespole.
20
Liczba obsługiwanych domen ? Maksymalna liczba domen lub subdomen, na których możesz zainstalować widgety.
bez limitu
Integracja z Facebook Messenger ? Daj klientom możliwość kontaktu z Tobą przez Messengera – to najpopularniejszy komunikator w Polsce!
Liczba wersji widgetu ? Zmieniaj i personalizuj komunikaty w zależności od np. podstrony, na której znajduje się użytkownik – taka zachęta do kontaktu jest znacznie skuteczniejsza!
bez limitu
Pełna możliwość zmiany kolorów i treści ? Kolor i treść widgetu dostosowane do stylu Twojej strony nie tylko wyglądają profesjonalnie, ale także zwiększają liczbę zapytań!
Wybór terminu rozmowy i tryb "nocny" ? Zachęcaj do pozostawienia numeru telefonu gdy Twoja firma jest zamknięta lub ma wolne.
Powiadomienia SMS po rozmowie ? SMS ze spersonalizowanym komunikatem i danymi doradcy wysyłany do Klienta po rozmowie? Nic prostszego!
Pop-up zachęcający do kontaktu ? Okienko pop-up wyświetlane po kliknięciu w przycisk widgetu pozwoli na zamówienie połączenia lub kontakt przez Messengera – z pełną możliwością personalizacji tekstu zachęty!
Dodatkowe komunikaty tekstowe call-to-action ? Wyświetla obok widgetu dymek z komunikatem zachęcającym do kontaktu np. „Zamów połączenie – oddzwonimy w 15 sekund”.
Dodatkowe komunikaty graficzne ? Wyświetla obok przycisku zwracający uwagę internauty dymek graficzny z dodatkowymi korzyściami, np. informacją o darmowej wycenie.
Zmiana grafiki ikonki i dodawanie zdjęć w przycisku ? Dodawaj grafiki i zdjęcia do przycisków aby skłonić użytkownika do kontaktu!
Dostosowywanie treści SMS ? Spersonalizuj treść SMSa po rozmowie, aby klient Cię zapamiętał.
Liczba reguł automatycznego wyzwalacza pop-up ? Dzięki automatycznemu wyzwalaczowi pop-up, zwanym także scoringiem lub segmentacją leadów, możesz wyświetlić okienko pop-up użytkownikowi, który np. planuje opuścić stronę albo potrzebuje więcej informacji o ofercie.
bez limitu
Liczba oddziałów/departamentów firmy ? W Twojej firmie jest osobny dział handlowy i biuro obsługi klienta? Daj użytkownikom możliwość wyboru jaką sprawę chcą załatwić.
20
Podpięcie własnego numeru telefonu ? Wybierz jeden stały i dostępny tylko dla Ciebie numer telefonu, z którego system będzie łączyć Ciebie i Klienta.
-
Panel klienta i raporty real-time ? Śledź bieżące efekty i samodzielnie zmieniaj ustawienia aplikacji.
Raporty i powiadomienia o rozmowie ? Wygodnie kontroluj skuteczność dzięki raportom po każdej rozmowie.
Blokada niechcianych połączeń ? Zablokuj niepożądane połączenia od użytkowników, podając ich numery telefonów lub adresy IP.
Integracja z Google Analytics ? Teraz dokładnie sprawdzisz liczbę połączeń i inne statystyki w Google Analytics – dzięki temu w pełni skontrolujesz efekty wszystkich kampanii!
Historia połączeń ? Chcesz porównać skuteczność handlowców i śledzić leady w dłuższym okresie? Nic prostszego!
bez limitu
Dodatkowe konta użytkowników ? Załóż dodatkowe konta dla pracowników, aby mogli na bieżąco sprawdzać swoją historię połączeń.
10
Nagrywanie i odsłuch połączeń ? Świetna funkcjonalność gdy chcesz sprawdzić skuteczność Twoich handlowców, oczekiwania klientów lub zadowolenie z obsługi klienta.
90 dni
Obsługa e-mail i wskazówki ekspertów ? Dzięki wsparciu online i przejrzystym samouczkom pokażemy Ci jak optymalnie wykorzystać Contact LEADera.
Konsultacje telefoniczne i wdrożeniowe ? Pomożemy Ci skonfigurować narzędzie w taki sposób, aby zachęcić klientów do kontaktu.
Dedykowany Account Manager ? Dedykowany Account Manager zapewni indywidualne wsparcie i dostosowanie aplikacji w 100% do Twoich potrzeb.
-
Dostęp do API/integracja z CRM ? Chcesz zintegrować dane z Contact LEADera ze swoim systemem sprzedażowym? Zapewnimy indywidualne wdrożenie.
-
XL
W 100% dostosowany do Twoich
potrzeb
wycena
indywidualna
Miesięczna maks. liczba leadów (połączeń) ? Taką liczbę rozmów z Klientami będziesz mógł uzyskać w ciągu jednego miesiąca.
bez limitu
Liczba konsultantów odbierających telefony ? Wybierz pakiet odpowiadający liczbie handlowców lub konsultantów w Twoim zespole.
bez limitu
Liczba obsługiwanych domen ? Maksymalna liczba domen lub subdomen, na których możesz zainstalować widgety.
bez limitu
Integracja z Facebook Messenger ? Daj klientom możliwość kontaktu z Tobą przez Messengera – to najpopularniejszy komunikator w Polsce!
Liczba wersji widgetu ? Zmieniaj i personalizuj komunikaty w zależności od np. podstrony, na której znajduje się użytkownik – taka zachęta do kontaktu jest znacznie skuteczniejsza!
bez limitu
Pełna możliwość zmiany kolorów i treści ? Kolor i treść widgetu dostosowane do stylu Twojej strony nie tylko wyglądają profesjonalnie, ale także zwiększają liczbę zapytań!
Wybór terminu rozmowy i tryb "nocny" ? Zachęcaj do pozostawienia numeru telefonu gdy Twoja firma jest zamknięta lub ma wolne.
Powiadomienia SMS po rozmowie ? SMS ze spersonalizowanym komunikatem i danymi doradcy wysyłany do Klienta po rozmowie? Nic prostszego!
Pop-up zachęcający do kontaktu ? Okienko pop-up wyświetlane po kliknięciu w przycisk widgetu pozwoli na zamówienie połączenia lub kontakt przez Messengera – z pełną możliwością personalizacji tekstu zachęty!
Dodatkowe komunikaty tekstowe call-to-action ? Wyświetla obok widgetu dymek z komunikatem zachęcającym do kontaktu np. „Zamów połączenie – oddzwonimy w 15 sekund”.
Dodatkowe komunikaty graficzne ? Wyświetla obok przycisku zwracający uwagę internauty dymek graficzny z dodatkowymi korzyściami, np. informacją o darmowej wycenie.
Zmiana grafiki ikonki i dodawanie zdjęć w przycisku ? Dodawaj grafiki i zdjęcia do przycisków aby skłonić użytkownika do kontaktu!
Dostosowywanie treści SMS ? Spersonalizuj treść SMSa po rozmowie, aby klient Cię zapamiętał.
Liczba reguł automatycznego wyzwalacza pop-up ? Dzięki automatycznemu wyzwalaczowi pop-up, zwanym także scoringiem lub segmentacją leadów, możesz wyświetlić okienko pop-up użytkownikowi, który np. planuje opuścić stronę albo potrzebuje więcej informacji o ofercie.
bez limitu
Liczba oddziałów/departamentów firmy ? W Twojej firmie jest osobny dział handlowy i biuro obsługi klienta? Daj użytkownikom możliwość wyboru jaką sprawę chcą załatwić.
bez limitu
Podpięcie własnego numeru telefonu ? Wybierz jeden stały i dostępny tylko dla Ciebie numer telefonu, z którego system będzie łączyć Ciebie i Klienta.
Panel klienta i raporty real-time ? Śledź bieżące efekty i samodzielnie zmieniaj ustawienia aplikacji.
Raporty i powiadomienia o rozmowie ? Wygodnie kontroluj skuteczność dzięki raportom po każdej rozmowie.
Blokada niechcianych połączeń ? Zablokuj niepożądane połączenia od użytkowników, podając ich numery telefonów lub adresy IP.
Integracja z Google Analytics ? Teraz dokładnie sprawdzisz liczbę połączeń i inne statystyki w Google Analytics – dzięki temu w pełni skontrolujesz efekty wszystkich kampanii!
Historia połączeń ? Chcesz porównać skuteczność handlowców i śledzić leady w dłuższym okresie? Nic prostszego!
bez limitu
Dodatkowe konta użytkowników ? Załóż dodatkowe konta dla pracowników, aby mogli na bieżąco sprawdzać swoją historię połączeń.
bez limitu
Nagrywanie i odsłuch połączeń ? Świetna funkcjonalność gdy chcesz sprawdzić skuteczność Twoich handlowców, oczekiwania klientów lub zadowolenie z obsługi klienta.
bez limitu
Obsługa e-mail i wskazówki ekspertów ? Dzięki wsparciu online i przejrzystym samouczkom pokażemy Ci jak optymalnie wykorzystać Contact LEADera.
Konsultacje telefoniczne i wdrożeniowe ? Pomożemy Ci skonfigurować narzędzie w taki sposób, aby zachęcić klientów do kontaktu.
Dedykowany Account Manager ? Dedykowany Account Manager zapewni indywidualne wsparcie i dostosowanie aplikacji w 100% do Twoich potrzeb.
Dostęp do API/integracja z CRM ? Chcesz zintegrować dane z Contact LEADera ze swoim systemem sprzedażowym? Zapewnimy indywidualne wdrożenie.
Przedstawiona oferta cenowa ma charakter informacyjny i nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66 §1 Kodeksu Cywilnego.
Miesięczna maks. liczba leadów (połączeń) ? Taką liczbę rozmów z Klientami będziesz mógł uzyskać w ciągu jednego miesiąca.
Liczba konsultantów odbierających telefony ? Wybierz pakiet odpowiadający liczbie handlowców lub konsultantów w Twoim zespole.
Liczba obsługiwanych domen ? Maksymalna liczba domen lub subdomen, na których możesz zainstalować widgety.
Integracja z Facebook Messenger ? Daj klientom możliwość kontaktu z Tobą przez Messengera – to najpopularniejszy komunikator w Polsce!
Liczba wersji widgetu ? Zmieniaj i personalizuj komunikaty w zależności od np. podstrony, na której znajduje się użytkownik – taka zachęta do kontaktu jest znacznie skuteczniejsza!
Pełna możliwość zmiany kolorów i treści ? Kolor i treść widgetu dostosowane do stylu Twojej strony nie tylko wyglądają profesjonalnie, ale także zwiększają liczbę zapytań!
Wybór terminu rozmowy i tryb "nocny" ? Zachęcaj do pozostawienia numeru telefonu gdy Twoja firma jest zamknięta lub ma wolne.
Powiadomienia SMS po rozmowie ? SMS ze spersonalizowanym komunikatem i danymi doradcy wysyłany do Klienta po rozmowie? Nic prostszego!
Pop-up zachęcający do kontaktu ? Okienko pop-up wyświetlane po kliknięciu w przycisk widgetu pozwoli na zamówienie połączenia lub kontakt przez Messengera – z pełną możliwością personalizacji tekstu zachęty!
Dodatkowe komunikaty tekstowe call-to-action ? Wyświetla obok widgetu dymek z komunikatem zachęcającym do kontaktu np. „Zamów połączenie – oddzwonimy w 15 sekund”.
Dodatkowe komunikaty graficzne ? Wyświetla obok przycisku zwracający uwagę internauty dymek graficzny z dodatkowymi korzyściami, np. informacją o darmowej wycenie.
Zmiana grafiki ikonki i dodawanie zdjęć w przycisku ? Dodawaj grafiki i zdjęcia do przycisków aby skłonić użytkownika do kontaktu!
Dostosowywanie treści SMS ? Spersonalizuj treść SMSa po rozmowie, aby klient Cię zapamiętał.
Liczba reguł automatycznego wyzwalacza pop-up ? Dzięki automatycznemu wyzwalaczowi pop-up, zwanym także scoringiem lub segmentacją leadów, możesz wyświetlić okienko pop-up użytkownikowi, który np. planuje opuścić stronę albo potrzebuje więcej informacji o ofercie.
Liczba oddziałów/departamentów firmy ? W Twojej firmie jest osobny dział handlowy i biuro obsługi klienta? Daj użytkownikom możliwość wyboru jaką sprawę chcą załatwić.
Podpięcie własnego numeru telefonu ? Wybierz jeden stały i dostępny tylko dla Ciebie numer telefonu, z którego system będzie łączyć Ciebie i Klienta.
Panel klienta i raporty real-time ? Śledź bieżące efekty i samodzielnie zmieniaj ustawienia aplikacji.
Raporty i powiadomienia o rozmowie ? Wygodnie kontroluj skuteczność dzięki raportom po każdej rozmowie.
Blokada niechcianych połączeń ? Zablokuj niepożądane połączenia od użytkowników, podając ich numery telefonów lub adresy IP.
Integracja z Google Analytics ? Teraz dokładnie sprawdzisz liczbę połączeń i inne statystyki w Google Analytics – dzięki temu w pełni skontrolujesz efekty wszystkich kampanii!
Historia połączeń ? Chcesz porównać skuteczność handlowców i śledzić leady w dłuższym okresie? Nic prostszego!
Dodatkowe konta użytkowników ? Załóż dodatkowe konta dla pracowników, aby mogli na bieżąco sprawdzać swoją historię połączeń.
Nagrywanie i odsłuch połączeń ? Świetna funkcjonalność gdy chcesz sprawdzić skuteczność Twoich handlowców, oczekiwania klientów lub zadowolenie z obsługi klienta.
Obsługa e-mail i wskazówki ekspertów ? Dzięki wsparciu online i przejrzystym samouczkom pokażemy Ci jak optymalnie wykorzystać Contact LEADera.
Konsultacje telefoniczne i wdrożeniowe ? Pomożemy Ci skonfigurować narzędzie w taki sposób, aby zachęcić klientów do kontaktu.
Dedykowany Account Manager ? Dedykowany Account Manager zapewni indywidualne wsparcie i dostosowanie aplikacji w 100% do Twoich potrzeb.
Dostęp do API/integracja z CRM ? Chcesz zintegrować dane z Contact LEADera ze swoim systemem sprzedażowym? Zapewnimy indywidualne wdrożenie.
Przedstawiona oferta cenowa ma charakter informacyjny i nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66 §1 Kodeksu Cywilnego.
Skorzystaj z bezpłatnego okresu próbnego - 10 połączeń gratis! Załóż konto